uzak Çift boşanma

Aile Hukuku ve Boşanma

Modern Architecture

Aile Hukuku ve Boşanma

Hukuk ofisimiz boşanma davası sırasında ve sonrasında müvekkillerimize ihtiyaç duydukları hukuki desteği sağlayarak, boşanma hukuku konusunda da danışmanlık hizmeti vermektedir. Gerektiğinde psikolojik destek konusunda da gerekli yönlendirmeleri yapan hukuk ofisimiz, sürecin müvekkiller açısından hasarsız atlatılması için uzman psikologlar eşliğinde özel çalışma programı da hazırlamaktadır.

EVLİLİKLERDE BOŞANMA KARAR VE KARARSIZLIĞI İÇİN DANIŞMANLIK

Boşanma Danışmanlığı Hizmeti; hayati önem taşıyan bu süreci anne-baba ve çocuk açısından en az zararla atlatmanın yolunu bulup, gerekli desteği sağlama sürecini kapsar. Boşanma sürecinde çiftlerin bu sürece ne kadar hazır olduğu ve ortaya çıkabilecek psikolojik hasarın en aza indirilmesi ile karşılıklı saygının yitirilmeden sürecin tamamlanması konusunda destek hizmeti verilmektedir.

• Anlaşmalı boşanma davası açılması ve takibi,

• Çekişmeli boşanma davası açılması ve takibi,

• Zina nedeniyle boşanma davası açılması ve takibi,

• Terk nedeniyle boşanma davası açılması ve takibi,

• Akıl-ruh sağlığının yitirilmesi nedeniyle boşanma davası açılması ve takibi,

• Mal rejiminin tasfiyesi davası açılması ve takibi,

• Nafaka davası  açılması, nafakanın yeniden belirlenmesi, nafaka alacaklarının tahsili için icra işlemlerinin yapılması ve takibi

• Tazminat davaları, tazminat alacaklarının tahsili için icra işlemlerinin yapılması,

• Tanıma ve tenfiz davalarının açılması ve takibi

• Velayet davaları açılması ve takibi

• Mal rejimi sözleşmelerinin( evlilik sözleşmelerinin) hazırlanması konusunda bilgilendirme, hukuki danışmanlık, sözleşme imzalanması konularında da hizmet vermektedir.